Deletedmom_1003 Kızlar 4 gün sonra çatı muayenem var gergin ve stresliyim korkuyorm devlette yaptırcam eğer çatım dar ise doktorlar mecburi sezeryan mı yapıyor yoksa normal için zorluyorlar mı yine
Tubakskn11 Deletedmom_1003 zorlama olmaz ama sen bunu bebegıne yapabılcekmısın bunu dusunmelısın bence en onemlısı
Tubakskn11 Deletedmom_1003 catın darsa bebegı bır cok rıske sokuyosun onu demek ıstedım basına fılan zarar gelebılıyo
Deletedmom_1003 Tubakskn11 ben normal doğumdan korkuyorum zaten 😬 eğer çatı darlığı varsa kabul ederim sezeryanı
Tubakskn11 Deletedmom_1003 ne bıleyım oyle yazınca ılla normal ıstıyosun dıye algıladım devlete gıdıyosan cok dar degılse denıyolarmıs ısteyerek sezeryan yapmıyolar cunku 😌
Deletedmom_1003 Tubakskn11 evet biliyorum her ikiside ürkütücü ve bir o kadar heycanlı ama normal beni çok tedirgin ediyor