Tubakskn11 37+4 teyız ama ınanılmaz agrım var tam bacak aram alt kemıklerım catı agrısıymıs bugunlerde ıyıce arttı acaba dogummu yaklasıyo zaten persembe sezeryan tarıhı aldım sezeryan olupta oncesınde ınsallah agrı cekmem
Melismelo Benim 23den beri var bebek baskı yaptığından demişdi doktorum 38. Haftama girdim dahada şiddetlendi cok pis bir acısı var :( care bulamadım malesef
Tubakskn11 Melismelo hareket ederken felaket agrıyo o haftalarda yoktu son haftalarda basladı benım ama bu kadarı bıle bıtırıyomus
Melismelo Tubakskn11 evet kalkınca oturunca, yatakda dönünce veya uzun yatıp kalkınca vs vs artık yürüyüncede oluyor 🙁
denizlidenayse Bende de oluyor. Yatarken sağa sola dönünce, oturduğum yerden kalkınca, bide uzun yürüyünce. 33. Haftadayız bide daha inşallah iyice artmaz