Beri3012 Kızlar 2 gündür alt karnım ağrıyor böyle üşütmüş gibi bu haftalarda yaşayan var mı normal mi bilmiyorum ?
Busbusu Beri3012 aynısıni yaşadım 23 haftada doktora gttim normal bebek buyuyo aşağı baskı yapiyo dedi ve bı gün snra geçti ztn
Deletedmom_12 Cok normal cnm Ben 28 haftadayim bundan 3 4 hafta once bende oyleydim geciyo sonra merak etme