Dunya geçen benimde kafama takıldı ufak bi araştırma yaptım.. 1 kasa nar yemediğin müddetçe bi zararı yok özellikle nardaki vitamin hiçbi meyvede yokmuş ve hamileler için çok yararlı imiş bilimsel araştırmalar bunları sölüyor.. narın suyu veya meyvesi diil özütü zararlıymış.. ztn normal hayatta da, hamilelikteki her şeyin çoğu zarar 🙄