23den beri var bebek baskı yaptığından oluyor pelvis ağrısı cok kötü hafta ilerledikce dahada kötü oluyor magnezyum icebilirsiniz, 38. Haftamdayım doktorum ağrı kesici icmemi önerdi cünki dayanamıyorum acısına artık hareket edemiyorum resmen, kızım 18den beri baş aşağı bu arada