Beyzanurss hayır tansiyonunuz normal değil 13′ün üstü gebelerde sıkıntı bu yüzden sırf tansiyon ilacı başladılar bana gebelik tansiyonu var çok dikkat edin acilen sezeryana falan alabiliyorlar lütfen daha yüksek değerleri görürseniz direk acile gidin ve tuzsuz ayran için