Kizlar karın bölgesinde sertlik ve hafif ağrım var doktoruma sordum erken doğum riski olabilir dedi ama sertlik gerginlikten dolayı olan birşey sağ ve sol taraftan hafif sizi gibi oluyor bebisimin hareketleri normal sabah biraz sakindi ama öğleden sonra ara ara hareketleri vardı sizdede aynı sıkıntıyı yaşayan var mı acaba