Zeynepsnu merhaba, aynı durum bende de olmuştu. Korkulacak bir şey yok, gayet normal bir durum 🌸 bende korkmuştum ama doktoruma danıştım bu konuyu, gayet normal bir durum olduğunu söyledi fakat göğüs ucunu sıkma, göğsü uyarma demişti bana doğumu tetikleyebiliyormuş. Bilginiz olsun sizinde ve sütün bol olacak demişti ☺️ inşallah bol bol gelir hepimizin 🙏🏻😇