Uzun süredir nst 100e çıkan sancım oluyor ama 1 cm açıklık ve yumuşama hariç ilerleme yok, hergün kasılma yaşıyorum bazen 10 dk bazen 15 dk, açılma olsun diye hergün ılık duş (süresi az dayanamıyorum sıcağa) ve yürüyüş (ortalama 5 bin adım) yapıyorum başka hiçbirşey yapmıyorum çünkü sancım zaten var ve açıklık olmayınca yalancı sancı olunca yoruyor ben açıklık olsun gerçek sancı gelsin doğuma gideyim istiyorum artık, ne yapabilirim başka?