Mihsu Drysmsn nasıl yani ebesiz doktorsuz şurada bir doğurayım gibi mi yoksa refakatçısız olmaktan mı bahsediyorsunuz:))
-_Esra_- Babanem 11 çocuğu var sadece birine köyün ebesi girmiş oda ilk doğumu kalan 1o çocuğu kendi dogurup göbek bağını kesermis dedem çoban sabah olunca işten gelir bir bakarmis babanem çocukla uyuyor. Hepsi de sağlam Ama baba tarafı işte hiç birini sevmem 😜😜😜😜😜
Mihsu Drysmsn bak diğer yorumda öyle anlamış 😅 böyle sorarsan böyle olur . benim annem vardı ama doğurtmadı 😅😅
mmorlavanta_ Benim ablam ikinci doğumunu evde yaptı, ani bir sancı tuvalet ihtiyacı gelip olduğu yere oturup kayınvalidesinin belini ovması ile 15-20 dk içinde bebiş dünyaya geldi