Arkadaşlar biraz önce lavaboya gittiğim de iç çamaşırımda sarı renkte sümüksü gibi bir şey gördüm peçeteyle aldığımda direk çıktı peçeteye yapıştı sizce nişan mıdır ? Gece itibariyle 40 hafta olucam bu arada normal doğumu bekliyoruz, yardımcı olursanız çok sevinirim