Kızlar 15+4 hamileyim. Ayak tabanım çok kaşınıyordu 1-1.5 aydır doktorum krem olarak travazol verdi kısa süreliğine rahatlatıyor ama sonra tekrar başlıyor . Bugün de sağ elim kaşındı biraz devamı gelecek mi bilmiyorum. Kaşıntı ile ilgili başlıklara baktığımda ilerleyen aylarda olduğunu gördüm hep. Erken zamanlarda başına böyle bi şey gelen oldu mu ne yapabilirim :(