Merhaba arkadaşlar ben memleketteydim orda muayene oluyordum 38. Haftadayim evime geldim ama burda Bi doktorum yok malum gün almam gerekiyor randevular da dolu gidip sıra da alamiyoruz ne yapmam gerekiyor acaba fikri olan bu arada devlet hastanesinde amaliyat olacağım