Hanımlar iyi akşamlar. 31 haftalık gebeyim. Sorum şu. Sürekli çişim var hissi var. Var da bazen az az bazen çok yapıyorum. Hepsini yapamıyorum. Bugün de banyo yaparken ıkındıkca şu gidiyor. Doktor suyumun azlığından suphelenmisti zaten ama ben de bilemedim normal mi. Hamilelikte sürekli idrar olması normal ama otururken yapamıyorum bazen ayağa kalkınca gidiyor idrarm.