yasminyasmin
*ayaklı tulum almamak lazım. Hemen küçülüyo ve kullanışlı olmuyo.
* Yenidoğan almamak lazım çok fazla. En hızlı büyüdüğü dönem çünkü. 3-6 aylık kıyafet almak mantıklı. Cook minyon bebeginiz olmadığı sürece.
*Bebek bezi stok yapmaya gerek yok. Çünkü hangisini bebeginiz kabul edecek bilmiyorsunuz.
*Bebek bakım ürünlerine de çok dadanmamak gerek. Yok uyku öncesi masaj yagı bilmem ne. Kullanılmayacak ve bi süre sonra çöpe gidecek. Benden demesi 😊