Merakliannee06 Kızlar az önce kovit olduğumu ogrendik 24 haftalık gebeyim düşük riskim var çok korkuyorum belim karnım agriyo Benim gibi olup sıkıntısız atlatan var mı nolur moral verin kafayı yiycem 🥺😔
Serpillllllll Merakliannee06 bende ilk haftalarımda olmuştum çok şükür hiç bir şeyden etkilenmemiş iştahın olmasa Bile kendini meyve yemeğe zorla bol su iç Allah yardımcın olsun içini ferah tut hiç bir şey olmaz 🙏🏻🥰🥰🧿
BBuseY Canım geçmiş olsun covidden değilde stresten bişey olcak Allah korusun . Şimdiki covid ilk çıktığı gibi değil ki iyice evrim geçirdi . C vitamini al bol su ve sıvı tüket zaten bir hafta geçer hemen🌿 sağsalim kucağına alırsın inş 🌸
Buket_Kaya123 Bende ilk ayimda covid olmuştum şükür hicbirsey olmadan sagsalim atlattık bol bol dua et bebisinle konus güçlü oldugunuzu ona da kendine de hatırlat Allah’ın izniyle bişey olmaz Allah şifa versin canım
Merakliannee06 _edakrsu22 evet gittim acilde covit testi vermek istiyorum dedim 8-9 saat sonra çıktı ben gribin ama yinede nolur nolmaz diye test vereyim demistim
_edakrsu22 Merakliannee06 bizim buralarda hep covit testi verilen yerleri kaldırıldı hastanede o yüzden sordum sanırım bende vericem
Merakliannee06 Serpillllllll inşallah olmaz dediğiniz gibi kendimi zorlayın biraz bıseyler yiyim teşekkür ederim
Merakliannee06 _edakrsu22 anladm aman ihmal etmeyin doktorunuzada haber verin oksapara başlayabiliyorlar çünkü