Anonim11 Kızlar 10 haftalık hamileyim nefes nefese yemek yiyorum. Bu durumlar için daha çok erken değil mi sizde de oldu mu hiç en başta ? Resmen 10 kat merdiven çıkmışım gibi resmen 😅
Izm123 Anonim11 Hamilelik herkesin vücudunda ayrı tepki yapıyor işte. Hala bedenin alışmadığı için çok normal bence dinlen bol bol
MadameHappy34 Anonim11 😅keşke yemek yiyebilsem de nefes nefese kalsam..😅😅 su icsem midem bulanıyor. Şişene kadar yemeyi özledim..😅8+6
melisa_dzgn61 Anonim11 bende de oluyor o hele yokuş bayır çıkayım kalbimi yerde bulacam az kaldı normal canım benim iki kişi için artık solunum yapıyorsun ağırlığın kitlen hacmin degisti bende öyleydim inan Allah’a hayatımda 50 kilo hiç olmadım 48.05 ile hamile kaldım şuan 5 aylığım 52.1 im sen düşün 🤣
Tusami Anonim11 beeeen 🖖10.hafta yarın bitiyor ama bu haftanın başından beri sürekli nefes nefeseyim, biraz evde hareket edip iş yapsam sanki 10 kat merdiven çıkmışım gibi , aynıyız canım
melisa_dzgn61 Anonim11 her insan bir olmuyor bebişim kimisi rahat geçirir kimisi zorlu 3 ay bulantım oldu ama aman aman değil koku hassasiyetim vs hiç bir şeyim olmadı bünye o birazda🥰
Blossom00 Tusami Canım bende senin kullanıcı adını arıyodum çok merak etmiştim şimdi görünce çok sevindim sağ salim kucağına alırsın inşallahz🥰🙏🏻
Damlanek Bende aynı haldeyim evin yarısını siliyorum yarım saat dinleniyorum devam ediyorum. Yemek yerlen de baya yoruluyorum hemen dinlenmem gerekiyo 12. Haftadayım🤣
Novamom_ Benim 16+3 hala nefes problemi devam ediyor normal sebepsiz yere gece uyurken bile birden hızlı kalp atışıma uyanıyorum nefes nefese kalıyorum sürekli
seymakrtus Anonim11 38+2 tüm bu dönemler çok arttı nefes darlığı burun tıkanıklığı 2kelime konuşurken bile insan yoruluyor