Izm123 Kızlar 40. Haftaya girdikten hala ses seda yok sizde benim gibi misiniz? ne yapıyorsunuz son günlerinizde? İnsan hem korku hem heycan hepsini bir arada yaşıyor aynı bedende son günler hatta saatler olduğunu düşününce 😃
Elf_28_34 Izm123 Bizde 40+5 olduk ama tık yok. Pazartesi günü yatis verdi doktorum fitille suni sanci vercekler😅
izobellaaa-_- 39+5 olacağız bugün hiç bir belirtim yokkk doktor pazartesi sabah suni ile doğurtacak inşallahhhh hiç sancım vs çıkmıyor 😀🤦🏻♀️🙏
hayirlisi06 izobellaaa-_- benim rabdvum çarşamba Dr um haftaya cumartesi günü doğum konuşcz dedi sen benden önce doğurcan o zaman 🤣 annemde gelmekten vazgeçti doğuracagn günü gelcem diyor çünkü bugün hiç sancim çıkmadı 😪
izobellaaa-_- Izm123 valla 40 dan sonra beklemek gereksiz dedi doktor geriye gidiyoruz yaşlanıyor artık eş dedi suni verelim dedi tamam dedim hemen normal doğum çok istiyorum o yüzden hemen kabul ettim 😀😀
Izm123 izobellaaa-_- Ay öyle olursa sezeryan mi isterim yoksa sunumu çok kararsız kalıyorum. Çevreden hep kötü seyelr duydum yaa suniyle ilgili
Izm123 sinmmm Bide durmuyorlar hala sanki çok yeri varmış gibi kuduruyor içerde. Şekilden şekile giriyorum ya eşim sürekli doguruyorum sanıyor 🤣
izobellaaa-_- Izm123 ben hiç korkmuyorum kim ne derse desin aldırmıyorum inşş sezaryen olmam kesilmek istemiyorum acı eşiğim zaten yüksektir 😀
Elf_28_34 Izm123 Offf gercekten kendileri gelse keske hadi suni sancıyı almayı gectim kafama takilan ya onlada gelmezde sezaryen olursa diye😬
Izm123 hayirlisi06 Ay benim annem memleketten yanıma gelfi kadın 15 gündür bekliyo belki erken doğar diye cagirdik😬🤣
izobellaaa-_- hayirlisi06 benim 2 gün önce geldi kuzum temizlik 1 saat önce de bitti 😂😂🥰 Şuan sadece bebek kaldı geriye 😀😂🙏
hayirlisi06 Izm123 hahaha benim kardeşim orta okula gidiyor o evde babamla kalacak onun için annem doğum yaptığım gün gelmesi lazım çünkü max 7-10 gün kalır