mervebeklevic Fatma0715 ay evet dogru ama bende bebek icin endişelendim herkesin dısarı diye dedim bende anormal bi durum olmasın diye evhamlandım🤦🏻♀️ Ama içim rahatladı suan😍😍😍🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Fatma0715 mervebeklevic yok canım hiç problem etme bu tarz şeyleri doktorun bebeğe normal sağlıklı dediyse sorun yok
mervebeklevic Fatma0715 hic hatırlamıyorum 🤦🏻♀️ Acaba kaç oldu 2 haftsdır muaneye de gitmiyorum diyetteyim bir de gebelik şekerim çıktı🥲
mervebeklevic Rumuz123456 haftaya gidince sorucam kız sende evham yapma netten baktım normal diyo ama😂🌸
mervebeklevic Edau9 en son 845 falandı sanırım tam hatırlamıyorum ki 🤦🏻♀️😂 ama gidince özellikle soracağım bende cok merak ediyorum 🧿🥹🥹
cimcimemmmm mervebeklevic benimde içe dönük. Kiminde bu şekilde ilerler kiminde de göbek büyüdükçe çıkar. Yani bizim cikil çıkmayacağı belli degil 😄henuz çıkabilir. Ama cikmamasindan yanayım 😁
mervebeklevic Fatma0715 kuzum doktor ne söyledi gramıyla alakalı o haftalarımı pek hatırlamıyorum ne desem yalan olur🥲 ama doktor aksi bir şey demediyse kg ile kafana çokta takma
zeynepikra_61 Soruyorumm ya benimde öyle deliriyorum 😁 bazen çok belli oluyorsa yara bandı yapıştırıyoruz bastirmadan 😁😁
mervebeklevic zeynepikra_61 ay o daha kötüymüş neyse normal durum ise içeri ya da dısarı olması içeri olması daha iyiymiş🙈🙈🙈🙈🌸🌸🌸🌸