Btlklnc belinay41 11+5te tahmin söyledı sadece kesin degıl ılerleyen haftalarda belli olacak nasipse 😊🥰
Kardelen_espark belinay41 ilk kızım 11+3 öğrendim 2 li taramada . Oğlumu 12+1 de yine 2 li taramada öğrendim ☺️
belinay41 Eyll64 😂😂O haftalarda benim ilk bebeğim kız dediler yanlış hatırlamıyorsam 2 doktor baktı kız dedi 24. Haftada ayrıntılı ultrason da erkek dediler 😂
belinay41 tecrubesizanneadayi12 Doktor cinsiyeti kesin kız dedi Bi sonraki kontrole geç gittim erkek dediler 😂
belinay41 Eyll64 Allah tan ben doğmadan bebeğe uğursuzluk gelir diye bisiy almadım iyiki de almamışım çünkü erkek çıktı 😂