mervekinay Kızlar 37+5 de alttan muayene oldum. Doktorum bebişin gelmesi için yol açtığını söyledi. Daha sonra evde nişanım geldi. Ertesi güne kadar aralıklı geldi. Nişan doğuma kadar sürekli gelen bi şey mi ? Yoksa bir iki gün sonra kesilebiliyor mu ?
mervekinay Ozge teşekkür ederim. Devam etmedi. Bir gün sürdü. Ben alttan muayeneye bağlı bir akıntı mı acaba diye de düşündüm. Böyle sümüksü kıvamda içinde ince uzun kan olan bir akıntıydı nişandır herhalde
Ozge mervekinay olabilir yine de doktorunuz ile irtibatta kalın. Muayene ile alakalı da olabilir nişan da olabilir.