Aselinannesi3 8 yil sonra tüp bebekle olmustu bebeğimiz 5 aya kadar hersey çok güzeldi ne düşük tehlikem nede kanamam ne olduysa 6 ayima girdim 14 eylülde yüzüm sisti zaten ayağım siserdi ama doktor hep ayağını uzat dinlen derdi ne olduysa yüzümde sisince 15 eylülde sabah 10 gibi muayenedeydik ama bundan 10 gün önce gitmiştik muayene doktor tekrar şeker testi için çağırmıştı neyse işte ilk şeker testi yaptik sonra sekreter dedi sonuc çıksın oyle muayene olun bende ısrarla hayır dedim önce muayene olmak istiyorum sonucu beklemem dedim doktor gel dedi muayene gec ne şikayetin var dedi yüzüm sisiyo heryerim sisiyo hocam ultrasyona geçtik doktor tersbiseylerin gittiğini farketti ne oldu dedim zehirlendimmi hocam dedim yok dedi ikinizde iyisiniz beni paniklendirmek istemedi ofise geçelim dedi tansiyonum bakti 180 cikti😢birden soka girdim hemen idrar testi yaptım protein kaçağı çıkınca zehirleniyosun dedi acil ambulansı çağırın yada hususi aracınız varmi dedi biz de var dedik vakit kaybetmeden manisa celal Bayar hastanesine gidiyorsun dedi biz ağlaya ağlaya hastaneye koştuk ne olduysa tansiyon inmedi sonra kendimi ameliyat masasında buldum ve uyanınca nerde bebeğim dedim hiç ama hiç unutmayacam 15 Eylül sabahını