Merhaba hanımlar bugün bebeğin cinsiyeti belli oldu cinsiyeti partisi düşünüyorum normalde şuana kadar organizasyon tutup mekanda yapmayı düşünüyordum görüşüp buldum bile ama şuan aklıma takıldı az kişiyiz en fazla 8-10 kişi akrabalarla olucak bunun için değer mi yoksa bahçede kendi aramızda süsleyip yapmam mı mantıklı sizce? Organizasyon tutarak yaptığım takdirde 3-4 bine mâl olacak