DenizCeylin Dışarıda çalışan bir anne değilim ama gerek gördüğüm için aldım,iyi ki de almışım elim ayağım oldu resmen. Bazen fazla süt oluyor sağmam gerekiyor, mastit vs. olanda vardı çok çevremde başıma gelmesin diye almıştım direk. Ben kiwi marka tercih ettim, çok memnunum.