snm-ekr1 yabadabaduu şuan 7 8 bin isee ocaktaki zamdan sonrasını düşünemiyorum iyice abarttılar cidden kadın doğuma gidicem doğum için bu gidişle
yabadabaduu snm-ekr1 ben öyle yaptım valla birde son haftalar 15 günde bir çağırıyolar muayeneye beni zorlayacaktı ayda o kadar muayene ücreti vermek
Miray54 Adatıp hastanesi yusuf türke gidiyorum bende gayet iyi bi doktor. Devlettede günay dumana gitmiştim fakat doktorun davranışları çok garip olduğu için değiştirmeye karar verdim.
Melekprenses Miray54 bende o doktora gidiyorum pazartesi sezaryen doğumun var nasipse. Meryem hanıma gidiyordum kliniğe geçince yusuf beyle devam ettim.
Miray54 Myildiz fazlaca insanları azarlıyor ve sorduğun soruların çoğuna cevap vermiyor veriyorsada tersleyerek cevap veriyor
snm-ekr1 Myildiz evet bir tık daha fiyat yüksek oluyor sanırım öyle duydum bende fiyat hastaneye göre değişiklik gösteriyor
Semihacelikel Tuba Düzcan özel kliniği var Eva-jin hamileliğimin başından beri doktorum ve çok memnunum
Dero35 Sushiii en son 3 ay önce sormuştum beyhekim 6.5 medar ve adatip 8. Ama zam gelicek demişti. Normal hastane dogum ücretleri daha aşağıda sedat bey özel olarak gidip bu 3 hastanede yaptırıyor.
Dero35 Busramuratttttt Bende sedat beye gidiyorum en son 3 hafta önce gittim 300 tlydi zammı gelmiş yine ya :) 😢
Espresso Melekprenses İki tanıdığım sezeryan yaptı Yusuf beyde memnunlar. Bende başından beri Yusuf beye gidiyorum ama normal doğum ilerliyoruz bakalım