18 haftalık hamileyim bir sabah kalktığımda suyum çok geldi şuan 3 günlük gözetim altındayım hastanede uzanınca hafif akıntım var ama idrara çıkınca idrarım gibi akıyo napcagımı şaşırdım ve endişeli korkuyorum da başından geçen var mı lütfen bilgilendirir misiniz kötü durumdayım bebeğime birşey olucak diye🥺