Kevser4727 Bugüne kadar bir çok doktora gittim ama içlerinde en iyisidir gürkan hocam işinde profesyonel ve detaycı her gittiğimde bebisimin parmaklarını bile sayar,aynı zamanda güler yüzlü ve espritüel bi doktor ve en iyiside normal doğum yanlısı olması şiddetle tavsiye ederimm💕