Kızlar bebeğim 2 aylık olacak ayın 8 de şimdi ben bebeğime mama vermiyordum ilk veriyordum sarılık olduğu dönemlerde sonra doktor verdirmedi ama son 1 haftadır buraya yazdım hatta bebeğim durmuyor gündüz hiç uyumuyor ağlıyor sürekli meme istiyor 20 dk ya bir kalkıyor meme istiyor baktığımda sütum var ama haliyle 20 dk ya 30 dk ya bir emince gogusum dolmuyor izin vermiyor buna ve kendi de çok ağlıyor annem dedi bu çocuk tam doymuyor ondan uyumuyor uyusa bile kucağımdan indiriyorum kalkıyor mama verdim çocuk direk uyudu hemen de kalkmıyor önceden tık dese kalkıyordu yatirdigim an kalkıyordu yani sizce mama kullanmalı mıyım takviye olarak burada herkes sana ihtiyacı var ondan gogusunden inmek istemiyor falan demişlerdi ama öyle değil sanırım mama kullanayım mi Aptamil kullanıyordum ama o çok gaz yaptı sma aldım sma iyi mi