Tugbaerdemli ilk değerlerimiz sol 52 sag 54 tu 1 ay cift bez takın dedi çocuk doktoru sonra 1 ay cift bez taktik kontrole gittik sol 54 sag 57 olmuştu. Ortopediye ye yönlendirdi ortopedi doktoru bize 1 buçuk ay pavlik bandaj takacaksiniz sonra kontrole gelin dedi . 1 buçuk ayin sonunda gittiğimizde sol 60 olmuştu ama sag hala 57 di 1 ay daha verdiler 1 ayın sonunda tekrar gittik doktor röntgen çekelim dedi 5 ayı doldurduğu için röntgen çekelim artık dedi çektik geldik, çıkık yok sag’da gerilik var 2 ay sonra gelin tekrar röntgen cekecez dedi. 3 ay 24 gündür bandaj kullanıyoruz canım