Noname9492 Tugceuyr ah bi bilsem en son 35+5te baktı doktorum 38+4te sezeryan olunca göreceğim inşallah😀
Halfey Slamdmr bende aynı şekilde 3600 dedi 38 de yaaa 4 ü geçer miyiz sizce 😅😅 Sezeryan olabilir dedi doktorum
gkbyza Burcumusic91 zayıf mı diyorsunuz benim de 2700 dü yani baktığım tabloya göre 2380 ideal gözüküyor ama ben zayıf demezdim 😅
Beyzanurss Burcumusic91 canım benim oğlum 38 de öyle 2600 bakalım haftaya kaç kilo olcak senin bebiş gayet iyi
Burcumusic91 Beyzanurss kiloları çok önemli değil , haftalarını doldurup gelsinler bebişler inşallah 🙏🥰doğum da kolay olur en azından tesellim bu
Slamdmr Halfey çok dikkat etmeye başladım ama 3 haftada yarım kilodan fazla alması çok normal Tam kilo alma zamanı bende almaması İçin mücadele ediyorum 😂
aysegul6044 Beyzanurss benimki doğum pozisyonunda aslında inşallah kendiliğinden olur sezeryana gerek kalmaz
Halfey Slamdmr aynen bende 37 de gittim 3400 dedi 38 de gittim 3600 dedi 10 ekime kadar yolu var bakalım kaç kilo diyecek 39 da