deniizz7 Glsahefe merhaba. ben Feyruz Atar’a gidiyorum. Akademi Hastanesinde görev yapıyor ama ben kendi özel muayenehanesine gidiyorum.
Glsahefe Nasıl peki ilgili mi ben defne hastanesinde filiz hanıma gidiyorum ama herhangi bir durum olduğunda mesaj yazdığımda cevap vermiyor yanındayken ilgisi baya iyi ama hastane dışında herhangi birşeyde dönüş yapmıyor