Kızlar nasılsınız piskolojiniz nasıl bugün doktordan geldim moralim bozuldu gene benden öncekiler doğuruyor tm saçma biliyorum zamanı var kader ama moralim çok bozuluyor sizin de böyle mi hergun arayan arkadaşlar var birde sanki bilerek doğurmuyom sinir oluyom ya acmiyom bazen telefonu ertesi gün gene arıyorlar ☹️ dertleşelim moral verelim birbirimize💓