Bebitommm ayşe şeymaya mı gidiyorsunuz acaba? Bende onun takipli hastasıyım 37 haftalık gebeyim.
Ayşe hocaya başladığımda 13 haftalıktım.
Banada omega wm b12 birde kan ilacı başlattı magnezyum başlatmadı mesela
O ilaçlar ve yediklerimle bebeğim çok iyi toplarladı, şuan 3.400 kiloyuz, hep gitmeden önce not defterime soracağım soruları yazıyorum, ve ne sorsam hepsini tek tek cevaplıyor, zaten çok güleryüzlü aynı doktordan bahsediyorsak😬😬😬