İyi akşamlar kızlar. 34+4 teyiz. Hamileliğimin en başından 2 hafta öncesine kadar neredeyse her gün yürüyüşümü yapabiliyordum. 2 haftadır hareket edemiyorum çok ayakta kaldığımda ya da hareket ettiğimde bebek sıkıştırıyor yalancı sancılar artıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Durumlar sizde nasıl?