Merhaba kızlar kışın idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim çok kötü şekilde geceleri ateş basması , idrarda koku yanma sürekli idrara çıkma hissi , kasık ağrıları vs doktora gittim idrar tahlili ve kültür verdim enfeksiyon var dedi pozitif çıktı toz şase ve antibiyotik verdi geçti ama ara ara yine yanma hissi oluyordu geçen hafta tekrar tahlil verdim kültür ve idrar.
İdrarın hepsi negatif kültür sonucunda ise;
Gram pozitif bakteri ile E coli içeren yoğun kontamisyon olarak değerlendirildi.
Orta akım idrar çalışması önerilir
Yazıyordu internette iyi huylu bakteri yazıyordu Pazartesiye randevu aldım yine daha önce bu şekilde başınıza geldimi