Leyla45 Arkadaşlar ben tüp Bebekle hamileyim bugün kontrole gittim bebeğim gelişmemiş bugün 6 hafta 5 günlük olması lazımdı ama 5 haftalık olarak göründü doktor gelişmemiş dedi bu durum yaşıyan var mı