Anneperi 2 li test yaptırdım bebeğe giden damarlara bakıldı genişleme var ileride tansiyonun çıkacak gibi duruyor corasprin verdi. Tansiyonum hep 11 /7 12/ 7 sürekli ölçmemi istedi bugün ölçtüm 9/6 düşük var mı sizde de böyle sorun