Kralicediva Sinemkaan ben doğumhaneden 5 gibi çıktım o gece hasranedr kaldım sabah eve geldim tartıldım 8 kilo gitmişti
durumoms2 Sinemkaan normal doğum yapmıştım 6 7 kilo gitti ve emzirirken de dengeli beslendim ve daha fazlası gitti canım
Tugba_23 6-7 kilo aradı gitmişti geri kalan kilolarında tamamen gitmesi vücut toparlaması bende 1 seneyi buldu tam fit oldum ulen dedim yüne hamile kaldım
Kralicediva Soruyorumm hayır ben 35 kilo aldım çok şükür iştahsızdım doğumdan sonra 90 dan 72 ye düştüm şimdi tekrar hamileyim ama genelde hamileyken değil emzirirken kilo alınıyormuş çevremdeki herkeste öyleydi
Zehraergul Doğumda 5 kilo kadar gitti. 15. gün sonundaysa 10 kilo gitmişti bile. Kaldı son 2,5 kilo :)