iremarsln37 Kimyasal gebelik geçirdim şuan regl başladı aşırı belim ve karnım ağrıyor ağrı kesici arveles buscopan vs içmem sorun olur mu bilen varmı
Brcbykl O zaman dokunmayan bir ilaci icebilirsiniz , hani ben vucudunuzdan komple atilsin kan diye dusundugum icin oyle soylemistim
Burrccu iremarsln37 bence kullanmayin. Kanamanız oluyor. Durdurabilir. Sonucta suan iciniz temizleniyor falan. Eger duramayacak sekildeyseniz acile gidin bence.
Zehross03 Aciile gitsende agrıkesici verecek serum yada igne evde ilac buscopan olur bana vermisti doktor