Çok zor yollarla çocuk sahibi oldum imkansız denilen oldu gibi bı durumdaydım zor sayılabilecek bir hamilelik geçirdim. Bu hafta bebeğimin herşeyi tamamlandı evde temizlendi vs vs sadece ütü yapıp yerleştirmek kaldı , ama sanki ona yetemeyecek gibi hissediyorum sürekli ağlamak istiyorum sürekli aklıma ya bakamazsam hissiyatı geliyo ağlamaktan bı hâl oluyorum. Bı yandan bu kadar güçsüz olduğum için kendime yükleniyorum. Annem ile büyümedim şimdi de yok herşeyimi tek başıma intenretten baka baka sizlere sora sora ele sora sora hallettim , ama hâlâ daha hep beceremeyecekmisim hissiyatı gitmiyor. Hem ev hem bebek , oturup hayatta hiçbisi basaramadigim için bunuda beceremeyecegim gibi düşünüyorum. Hamilelikten göz altlarim kararmıştı zaten artık sürekli durduk yere ağlamaktan şişligide kaldı inmiyor. Bilmiyorum ya biri Damla dese ne var ne var diye bagira çağıra ağlama modundayim asla çıkamıyorum içinden bu depresif halin