Melisaekr Merhaba kızlar ıslak mendil sleepy almayı düşünüyorum. Sizler ne kullaniyorsunuz, 1 paket kac gunde veya kaç haftada bitiyor🤭🌷
uraz_ve_annesi- Melisaekr sleepy kullanıyorum bende çok memnunum ama net gün söylemek zor değişiyor 1 hafta 10 gün falan rahat gidiyor ama 😬
Ebrulimomm Melisaekr ben de sleepy aldım henüz kullanmadım ama herkes çok memnun inşallah ben de memnun kalırım 😊
Siracinannesi Melisaekr ilk doğduğunda o kadar değil de şimdi 3 aylık oluyoruz şuan dan bahsettim 😂 ilk ay çok gidiyor 🤭
Birgul Melisaekr ona hiç dikkat etmedim ama 12 adet 90lı bi paket var Trendyol da onu alıyorum baya bi gidiyor, zaten ek gıdaya geçtikten sonra daha fazla kullanılıyor ☺️
Melisaekr Birgul sleepy’nin dimi, ben 2 tane 12′li almayi düşünüyordum 60 yapraklı, ona da bi bakayım🤗
Bayancorek Melisaekr her indirimde stoklayın valla, ben 2 aylık hamile iken almış koymuştum her seferinde kenara, onun ekmeğini yiyorum aylarca da gider. Her şey artıyor her geçen gün. 🌸😊
Melisaekr Bayancorek aynen haklisiniz valla, şuan 31 haftalığım daha hiçbirşey almadım😅 yarın sipariş etmeye başlıcam😊