Yenianne-_ Yağ kullanıyorum, kullanmayacaktım ama devamlı masaj ve egzersiz yapıyorum doğduğundan beri ; o yüzden doktorum kullanmamı söyledi kuru kuru yapmamak amacıyla kullanıyorum cildinin de kurumaması gerekiyor ayrıca, derileri döküldüğü soyulduğu için bir nebze olsun rahatlayıp normale dönüyorlar. 🌸🤗