Henüz 18 haftalık gebeyim ve ilk gebeliğim. Sol tarafındaki vajen kaslarında inanılmaz bir ağrı var. Bacaklarımın birleştiği yerde son 1 aydır bu ağrıyı çekiyorum 😭 doktor kilodan olduğunu söylüyor. Yürümekte çok zorlanıyorum ne zaman geçiyor yaşayan var mı?