DilekYasar Kızlar 5 hafta 2 günlük hamileym sabahları 5 10 dk kasiklarim karnım çok ağrıyor sanki biri eliyle organlarimin yerini değiştiriyor. Bu normal mi sizce ya yada şu az içiyorum o yüzden olabilir mi ilk idrara çıktıktan sonra oluyo bu ağrı
Naziminverasi DilekYasar suyu içmek için zorlayın kendinizi çok önemli ondan da olabilir magnezyum eksikliği de olabilir suyu bol içip dr a danışana kadar da günde bi maden suyu için rahatlatır belki
Esraerdemserin DilekYasar bol bol su için ve tuvaletinizi tutmayın. Bende de oluyordu o ağrı hala oluyor. Gece boyunca idrarı tutup mesaneyi bir anda bosalttigimiz için oluyor demişti. Ağrı sürekli olur ve geçmezse doktora gidin bence enfeksiyon kapmış olabilirisniz
DilekYasar Naziminverasi inşallah magnezyum eksikliğidir canım korkuyorum ya Allah korusun düşükten falan ama düşük olsa neden sadece sabahlari 5 dk ağrı sürsün
Naziminverasi DilekYasar yok Allah korusun kanama lekelenme olmadığı sürece korkmayın suyu bol için dr unuzada mutlaka danışın kötü düşünmeyin 🌸
DilekYasar Esraerdemserin gece 1 defa muhakkak gidiyorum lavaboya. 3te gidiyosam gece . Sabah ta 7 gibi gidiyorum ne oluyosa o an tuvaletten sonra ağrı oluyor düzenli su içmeye dikkat edicem artık. İnşallah kötü bişey yoktur. Günde 1 defa ağrı oluyor gün içinde hicbisey yok
DilekYasar Naziminverasi çok şükür hiç kanama lekelenme yok canım rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah bu 4. Tüp Bebek olunca biraz tedirginlik oluyor
Naziminverasi DilekYasar yaaa 😍 Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallahh benim yeğenimde altıncı denemede tuttu on sene sonra ama tuttunduktan sonra bi sıkıntı olmadı çok şükür hatta yengem dehşet hareketliydi maşallah zeka küpü gibi kızları var zor biliorum ama stres çok sakıncalı sakin kalmaya çalışın korkutmayın kendinizi dr a da herşeyi sorunn yazın arayın gidin
DilekYasar Naziminverasi amin amin inşallah ❤️ maşallah ya rabbim sizlere bağışlasın inşallah, Allah’ın izniyle haftaya kalp atışını duymaya gidicem