Bu hafta sancıyla hastaneye gittim 17+1 haftayım. Mantar için fitil verdi bir de düşük riski için nolur nolmaz diye progestan verdi. Mantar fitili bitti progestani fitil olarak kullanmaya devam ediyorum ama aşırı akıntım oluyor. Progestan kullanıp böyle durumu olan var mı fitili kullanmadan bu kadar yoktu