NurM1 Gizem1_ ciğer geliştirici bizlere vurulan bir iğne aslında kalçadan normal bir şekilde erken doğum riski olan gebelerde eğer doğum gerçekleşirse die önlem amaçlı bebeğin akciğerleri yeterince gelişmesi için yapılır bende vuruldum
Gizem1_ NurM1 kaç defa vuruluyor canım faydalı bişey mi vurulunca bebeğin ciğerleri gelişiyor mu hemen
NurM1 Gizem1_ yani şöyle 4 ampuldu ikişerli olarak iki defa vuruldum önlem amaçlı vuruldum ama daha doğurmadığım için bilmiyorum ama faydası illaki var
Muhammedinannesi2424 Ben vuruldum diğer 2 gebeligimde de erken doğum oldu ama cigerleri geliştiği için hiç küvöze girmediler
Minigim38 Erken doğum riski olanlar için vuruluyor bende 2 doz olmuştum henüz doğurmadım ama faydası illa ki vardır