Kahvesever hayır yapmadılar. Sadece sohbet ettiler soru sordular günlük yaşamdan falan zamanda öyle geçti. Hızlı gelişti herşey zaten hemen ilaç verildi.
Umut60 acıyı hissetiğimi söylediğimde direkt durdu doktor zaten bi kaç soru sordu sonra ilaç verilsin dedi. Kolay hiç bişey yok zaten benim acı ve ağrıya dayanklılığm yülsek. Burda bunlar konuşuluyorki insanlar bilinçlensin sorsun sorgulasın diye. O masadan öyle kolayda kalkılmıyor bunuda biliyorsundur.