SeherMercimek Kızlar 29.09.2022de sabah 8:45 kızımı aldım kucağıma 40+5 te zorunlu sezaryen ile başladı hikayem. İlk bebeğim normal bekledim olmadı. Sorularınız olursa mutlaka cevap veririm. Herkeze kolay doğumlar🤍
Sedaaa95 SeherMercimek Gözünüz aydın sağlıkla mutlulukla büyüsün inşallah 😊 Ameliyathaneye girdikten kaç dk sonra çıktınız işlem sırasında acı oldu mu ? Sonda çok acıtıyor mu? Birde uyuşukluğunuz kaç saat sonra geçti ağrılarınız ne zaman geçti ? Çok soru sordum biliyorum ama benimde 13 ekimde korkuyorum baya ondan soruyorum
melisa_dzgn61 SeherMercimek spinal sezaryen bebeğin doğduğun da sana gösterdikleri ameliyattı değil mi ilk gebeliğim de pek bilgim yok🥰
Sevgi123__ tiger12 ilk 5 günü atlatıpın zaman hiç bişeyin kalmıyor ben 9 gün önce oldum ameliyat şuan evde tek başımayım elimden geldiğince her işimi yapıyorum dikişi zorlamamak şartıyla
SeherMercimek tiger12 bnm sezeryan esnasında oldu resmen hissettim herşeyi ama sahit olmak güzeldi ağrımda cok olmadı şükür ki
SeherMercimek Sedaaa95 8:30 girdim 8:45 bebğimi yasladır bna cok güzeldi ama şiödi olsa komple bayılmayılırdım cok hissettim herşeyi ama deydi:)
XGoncaa Genel anestezi düşünmediniz mi????. Benimde 7 ekimde sezeryanım var. Mugren ve fıtığım olduğu için doktor spinali önermiyor. Ama ben o anı yaşamak istiyorum🤦🏼♀️🤦🏼♀️Acılarım ağrılarım çok olsa bile o anı yaşamaya değermi sizce???
Sevgi123__ XGoncaa 9 günlük oldum spinal sezeryana alındım biraz korku vardı bende ilk ameliyattımdı hayatımdaki ama bebeğimin sesini duyduğum an gülmeye başladım yemek tarifleri felan konuşuyorduk doktorla o ana değer bence acılar😅şunu da belirteyim ilk 5 günü atlattığınız zaman agrınız acınız kalmıyor millet abartıyor acıyor diye😅😅😅😅😅
SeherMercimek XGoncaa değmz olurmu değer tabi ama şimdiki aklım olsa bile bile lades demem öyle diyim yani bni o an resmen hissettim ve acılar ağrılar içinde çığlık çığlığa kaldım:) genel dha iyi bnce. Şimdi omuzlarım ağrıyor sadece bol bol nescafe içtim.
XGoncaa Sevgi123__ o 5 gün nasıl geçti işte. Benim migrenim tutunca beni çıldırtıyor öyle bi ağrım oluyo kafamı duvarlara vurasım geliyor. Fıtığımda var ama onu o kadar dert etmiyorum bel ağrıma dayanabilirim.
XGoncaa Reallove 7:30da yatış 9da alacaklar inşallah. Nasıl geçti peki spinalden sonra. Migrenim tutarsa bebeğime nasıl bakarım🤦🏼♀️
NurberaMom Reallove @XGoncaa @Nur79 7 Ekime gün alanlar diye post açtım kimse yazmadı ama meğer ne çok varmış ☺️
BusraKavas Reallove aynı saatte benımde Allah saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin cocuklarımız aynı saate dogacak😀
Sevgi123__ XGoncaa baş agrısı sürekli devam etmedi bende yataktan kalkarken sızlıyordu başım sonrası düzeliyordu ayrıca dinlenmeniz lazım 1 hafta felan yemek yapması için yanınızda 1 hafta biri kalırsa çabuk toparlarsınız
Umut60 Nur79 benimde 7 ekim kızım gelecek 38 hadta sizin kaç hafta oluyor ilk doğum ama sancım oluyor diye 39 u beklemedi kız bebek sancı çekince kakasını borakıyormuş
Sevgi123__ tiger12 annemle ablam yanımdaydı 5 gün yürüyüş yaptım sürekli evin içinde ,uyudum dinlendim sadece yataktan kalkarken sızlıyor du o da tadı tuzu olsun şuan 9 gündeyim şükürler olsun Rabbime toparladım 🙏🏻
Umut60 Nur79 3 kg dı doğumda 3200 olır mekonyum okmasından iyidir arkadaşım çatı dardı normal doğumu bekledi kakasını yrmiş çoçuk çıkımda kalmış zihinsel engelli oldu korkuyorum o yüzden kg benim hiç sorun değil 2500 geçse yeterli diyordum
eminemre99 Umut60 nasıl canım bn anlamadım bebek kakasını yutmuş zihinsel engelli mi olmuş kaka degil ki Allah’ım veriyordur
Nur79 Umut60 tabi ki canım sağlık önemli rabbim sağ salim bebişini kucağına almayı nasip etsin inşallah, tüm hamilelerede dua et😊😊😊
Umut60 eminemre99 ne alakası var bayan çıkıma sıkışmış beyne oksijen gitmiyor beyin hücrelerinde olüm meyadana geliyor kakası kulağa bile kaçıyor orta kulak iltihabı yapıyor işitme engelli var doğum anomalisi doğuştan değil kızın genetiğinde engelli yoktu otizimde yoktu bebek gayet sağlıklıydı doğuma kadar
eminemre99 Umut60 tamam canım sen öyle deyince bnde anlamadım Allah’ım korktugumuzdan korusun inşallah canım hepimizin evladını