Songulll46____28 İlk tekmenizi ne zaman yediniz anneler Biz 20 + 0 dayız az önce ilk teknesini hissettim çok farklı bir şey ya resmen irkildim ama çok hoşuma gitti siz neler hissettiniz
usenmedimyaptimbirvelet 19 haftalık ama daha hissedemedim galiba 😢 arada karnımda tık tık bi şey oluyor acaba gaz falan mı ki diye düşünüyorum
Songulll46____28 usenmedimyaptimbirvelet bende hareketlerini o şekilde net hissedemiyordum ama tekmesi baya hissedililiyo yakın zamanda yersiniz sizde 😉