Kızlar 36+3teyim dün akşam 9da bir anda sancı girdi ve ağrım çok fazlalaştı bacaklarıma vurdu. Bugün öğlenden sonraya kadar bekledim öğlenden sonra hastaneye gittim nstde sancım gözüktü, alttan muayene yaptılar ama açılmam yok . Doktor istersen yatış veriyim dedi ben evde geçirmek istediğimi söyledim. Başına gelen var mı hic?